Έτος | ||
---|---|---|
Κελεσίδης Ευάγγελος | Ο Κινηματογράφος ως Παράγοντας Διαμόρφωσης των Ιστορικών Ιδεών των Παιδιών. Η Περίπτωση του Τρωικού Πολέμου. Η εργασία έχει εκδοθεί και κυκλοφορεί με τίτλο Ό κινηματογράφος ως παράγοντας διαμόρφωσης των ιστορικών ιδεών των παιδιών – Θεωρία και πράξη από τις εκδόσεις ΓΡΑΦΗΜΑ < Περίληψη>- < Εργασία > |
2006
|
Ζαπατέτα Σμαραγδή | Το μάθημα της ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών. < Περίληψη> - < Εργασία > |
2007
|
Ανδρεάδου Χαρίκλεια | Το μουσείο ως χώρος διαμόρφωσης της ιστορικής καλλιέργειας των μαθητών και των μαθητριών του δημοτικού σχολείου. < Περίληψη > - < Εργασία > |
2008
|
Γκουτζαμάνης Δημήτρης | Ιστορία και Θεατρική Αγωγή: Μαθαίνοντας Ιστορία μέσα από το Θέατρο <Περίληψη> - < Εργασία > |
2008
|
Κουτσουρά Ζωή | Δικτατορία ( 1967-1974) και Σχολείο: οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου. < Περίληψη > - < Εργασία > |
2008
|
Παπανικολάου Ελένη | Παιδιά και Ιστορία : Ιδέες και Αντιλήψεις των Παιδιών του Δημοτικού Σχολείου για την Ιστορία. < Περίληψη > - < Εργασία > |
2008
|
Γκόγκολας Στράτος | Αναλυτικά προγράμματα, εγχειρίδια και διδασκαλία της ιστορίας στα ιταλικά σχολεία (1960-2000). < Περίληψη > - < Εργασία > |
2008
|
Πρωτοπαπά - Κελίρη Μαρίνα | Πολυπρισματικές μαρτυρίες και εκπαιδευτικό υλικό για τα γεγονότα που συγκλόνισαν το νησί. < Περίληψη > - < Εργασία > |
2009
|
Τζημοπούλου Αικατερίνη | Ιστορική εκπαίδευση και νέες τεχνολογίες: Μια κριτική παρουσίαση των λογισμικών που έχουν παραχθεί για το μάθημα της ιστορίας | 2009 |
Παντουβάκη Στρατηγούλα | Θεωρίες συνομωσίας και Ιστορία. "Παρουσίαση και Ανάλυση των θεωριών συνομωσίας, όπως εκφράστηκαν από τον έντυπο τύπο της Θεσσαλονίκης με αφορμή τη διαμάχη για το σχολικό εγχειρίδιο Ιστορίας της Στ΄Δημοτικού". Περίληψη > - < Εργασία |
2010
|